Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Megkérem a kezedet! Igen, arra…

2012.03.30. 08:43 | szexuális tévelygők | Szólj hozzá!

Én találtam meg először a lyukat.

Aztán bemutattam a feleségemnek is.
Találgattuk, hogyan keletkezhetett. Mitől lett ekkora? A tél marta tán a fészer falára. Nagyjából 10 centis. Egyik este eszembe jutott valami. Megfogtam a feleségem, kirángattam a fészerhez és elmondtam neki az ötletem. Azt mondta, a szokásosnál is perverzebb vagyok. Hogy ő márpedig nem fog semmit a kezébe venni, amit én a lyukon át beadok neki. Hát még a szájába!

Végül sikerült meggyőznöm, hogy ez a forradalmi innováció – bár szokatlan – hamarosan a kedvére lesz, csak adjon esélyt neki, kóstolja meg. Csak kezdjük már el végre.
Beült a fabódéba és várt. Úgy beszéltük meg, hogy először az legyen, hogy ő kidugja a kezét én meg belenavigálom a rudam… és verje egy kicsit. Aztán én bedugom a lyukon, ő pedig úgy foglalkozik vele, ahogy kíván. Vagy éppen egyáltalán nem. Először édesen sokáig nem történt semmi. Fárasztott-izzasztott. Végül hirtelen megmarkolta, majd a szájába vette… nem akartam, de 3 perc alatt szájba élveztem.

Hamarosan a fészer főszerepet kapott a szexuális életünkben. Egyik alkalommal én bújtam be a poros sötétségbe: azt találtam ki, hogy kezdjen el kertészkedni az asszony, majd a szalmakalapját akassza a deszkából hirtelen kinőtt faszfogasra. Egyszer elég hülye tréfát űzött velem az asszony: amikor kidugtam neki a farkam, észrevettem, hogy gyanús vehemenciával nyalogatja. Amikor leesett, már késő volt. Hangos röhögés, ugatás. Hát az öreg Cézárt küldte rám a megveszett nejem!

Végül kapálásra is befogtuk eme „kerti szerszámot”. Én elbújtam, kidugtam, az asszony meg beletolatott. Rengett a kis fészer… és egy szép nap ez okozta a halálát is, a hevenyészett szerkezete, ugyanis összedőlt. Recsegés-ropogás, kihúztam a farkam a lyukból. Füleltem. Épp hogy csak ki tudtam szaladni, mielőtt a palatető rám zuhan. Hát, ígéretes tábortűzzé vált játszóházunk. Szétbasztuk a fészert.

És akkor kiszúrtam valamit. A szomszédék minden hétvégén elhúznak a telkükre, sötét a ház, …és van egy csinos szerszámoskamrájuk. Amikor felvetettem az illegális szomszédlátogatás gondolatát az asszonynak, ódzkodott, hogy nem mászhatunk át, éjszaka sem, mert akkor is magánlaksértés. Hát, leszarom. Ettől még izgalmasabb lesz a játék.

Szombaton, éjfél előtt 10 perccel átmásztunk a kerítésen - vagy inkább átléptünk, mert jóformán derékig ér az egész. Halkan vizslatjuk a bódét. Ugyan lyuk nem tátongott az oldalán, de hamar találtam rajta egy lehetőséget. Csak ki kellett ütni azt a kb. 20 centi átmérőjű, bedugaszolt nyílást, ahova a generátort lehetett bekötni, elrejteni a szem elől, ha így kívánta a gazda.

Én ültem be először. Azt kértem az asszonytól, hogy dugja be valamijét, de ne mondja meg mit tervez: lepjen meg, találja ki. Átdugta az egyik lábát, amit mohón nyalni kezdtem, lecumiztam valamennyi kívánatos ujjacskáját. Aztán bekértem a kezét és verettem magamnak egy kicsit. Végül lihegve arra kértem, tolja ide a picsáját, mert meg akarom rakni. Annyira belefeledkeztünk a tiltott aktusba, hogy minden erősebb mozdulatunkra tompán és ütemesen kongani kezdett a fémbódé.

Villany gyulladt a házban.
Épp annyi időnk volt csak, hogy az asszony is bebújjon mellém a bódéba.
- Ki az? – a szomszédasszony hangja volt. Ez meg mit keres itthon??
Kussolunk.
Csend.
Léptek közelednek.
- Ki van odabent?
- A három kismalac! – válaszoltam röhögve.
- Gyere ki, te szarházi, de azonnal!!
- Különben elfújod a házat?
- Szórakozol, bazmeg?
- Takarodjál aludni!
- Te ne ugassál! Rendőrt hívok! Jóban vagyok a Csontos tizedessel, el leszel te hurcolva, bazmeg!
- Mire vágsz fel? Téged kéne felvágni!!
Ahogy kinéztem a lyukon, látom, hogy a szomszéd rusnya, lompos felesége egy hatalmas lekvárkeverő fakanállal görnyed a bódétól biztonságos távolságban. Olyan röhejesen tartotta a fakanalat, mintha lovassági szabja lenne. Nevetnem kellett. Valószínűleg az eszköz többet járt benne, mint mostanság az ura… Egyszer csak bátorságot merít, közelebb lép, majd püfölni kezdi vele a bódét. Kongott-bongott. Mi meg beindultunk. A kopogás ütemére kezdtünk baszni. A farkam az asszony hátára sütöttem el, miközben a szomszédnő tovább dobolt rajtunk.

Végül azt mondta, hogy bemegy telefonálni és akkor nekünk végünk lesz…
Ennyi idő elég volt, hogy hazalopódzunk.

Reggel, ahogy tolom ki a kukát, összefutok a szomszédnővel a ház előtt. Idegesen söpri a járdáját. Odaköszönök neki. Abbahagyja és a derekát tapogatva felegyenesedik:
- Jaj, Tamás, képzelje, az este valaki bejött lopni a fészerbe! Még jó, hogy nem mentem el az urammal, mert fájt a fejem…
- És mit vittek el?
- Semmit, inkább hoztak… olyan ordas geciszag terjengett… összekenték a padlót! Most mondja meg, ilyen emberek vannak? Betörnek és lopva tosznak! Még jó, hogy a fűnyíróra nem ültek rá, mert lejár a kereke. Milyen világot élünk? Csak azt kérdezném, magához nem mentek-e át?
- Nem hiszem… A bódénk, csókolom, összedőlt, sajnos.

 
(L)

Címkék: mese kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr74349514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása