Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Valami londoni dísz-szukának képzeled magad?!

2012.03.28. 14:31 | szexuális tévelygők | Szólj hozzá!

Ott vágtam el magam a csajnál, hogy szóba hoztam a hazát. Pedig nyakig benne voltunk, ugyanis a Mammutban kávéztunk éppen. Királynő volt. Pedig Angliának egy is elég. Bár csak két éve él kint Londonban, máris kékvérűnek érzi magát. Csak 1 hétre ugrott haza a hazába… És épp csak hogy nem vágta a képembe a disszidensek erőltetett angol akcentusát. Már csupa rosszat hallottam a londoni nőkről… és ez a kis pina is pont olyanná alakult át. Tehát, kávézunk. A perverziókról beszélgetünk, egészen attól kezdve, hogy én lenyalnám a hasáról a barátja gecijét, ha netán hármasban csinálnánk – ezen nevetett is – egészen addig, hogy a pasiját öklözöm, rajta meg szétkenem a friss mocskot.

By the way, megkérdeztem tőle, emlékszik-e még a Bizarr magazinra? Nem is hallott róla. Elmeséltem neki, hogy ez a 90-es évek elején-közepén futott, már nincs - egy kisformátumú kiadvány volt, tartalmát tekintve pisaszex, kakaszex, állatszex volt benne. Elmeséltem, hogy ismertem egy csövi bácsit, aki rendszeresen szerepelt a kakasával ebben a magazinban. A csaj csilingelve kacagott, pedig nem vicceltem. Reszelős volt a nevetése, olyan, mint amikor aprópénz szorul a fotocellás ajtó alá. Aztán ő jött. Elmesélte, hogy van egy szép kis londoni lakása, ahol egyszer megpróbált két néger faszt magába fogadni, de annyira félt, hogy széthasad, hogy végül csak egyet engedett be, a kint rekedt szegény páriát pedig szemből ápolta le. Azt mondta, nem tudom elképzelni, mennyit élvezett ez a két fekete kígyó - majdnem egyszerre mentek rá, csak fél perc eltéréssel – egy pillanatra azt hitte, éppen lehugyozzák. Aztán a lány elkezdett az agyamra mászni, amikor felsorolta, hogy milyen cuccokkal húzott már le gáláns angol urakat, akiket egy zűrös szombat este behülyített:

- Az egyik faszi azt hitte, elmegyek vele. Én meg egy éjszaka is nyitva tartó, luxus cipőbolt elé vittem. A kirakatra mutattam, szelíden, és azt mondtam, ha megveszi nekem, itt és most, azt a pár csizmát, akkor felmegyek vele és akár seggbe is baszhat. Láttam rajta, hogy annyira felizgult, majd eldurrant, sátorozott a slicce rendesen. Amikor megkaptam, beültünk valahova. Amikor kimentem telefonálni, már nem tértem vissza hozzá. Elmondom, miket szereztem még hasonló stratégiával:

Csincsilla kabát: 2000 font, LV táska: 1000 font, opálköves gyűrű: 500 font…

Csak hüledeztem. Legszívesebben lecsaptam volna ezt az áradozó pinuttit és leüvöltöttem volna a fejét, hogy „Valami londoni dísz-szukának képzeled magad?!” de hagytam. Inkább megkérdeztem tőle, hogy nem fél-e amiatt, hogy ha egyszer újra összefut a lehúzott kliensekkel, netán elverik?

Azt felelte, nem. És azért nem, mert tudja, hogy a lehúzott pasi behúzott farokkal kullog el lúzerségének okozója mellett. Mintha meg sem történt volna. Mert ebben a történetben ő volt a hülye.

A csaj elnyomott egy képzeletbeli legyet a kávéscsészéje mellett, majd elmesélte, hogy még régebben, Londonból vezetett is egy blog.hu-s blogot, direkt azért, hogy a magyarokat froclizza,… és hát szét is kommentelték (igazából ez volt a célja, és maszturbált is arra, amikor őt szapulták, és a legváltozatosabb módokon kurvázták le). Szépen szétkommentezték, volt büdös ringyótól kezdve, égetni való, pénzéhes, hazug boszorkányig minden…

Idegesít ez a szuka…

Aztán visszakanyarodtam a korábbi témára: egy gyors kérdéssel félbeszakítottam a szövegét, mert már kezdett fájni tőle a fejem: „hugyoztak már arcba, úgy, hogy filmre is vették?”

Megakadt. Azt hittem, végre felháborodik. Kizökken.

És meglepett.

Azt mondta, hogy amikor 19 volt, ő 2x vett részt ilyen fotózáson és 1x megkérdezték tőle, hogy csak pisi mehet-e? Miért, mi még? – kérdezte, majd nevetett. Fejezzem be a gondolatát magamban, ha akarom. Azt mondtam, ezt a lehúzós ribihadjáratot itthon nem vihetné túl sokáig, mert az első lóvá tett cigány egyszerűen elvágná a torkát és a koponyájába verné a farkát.

Ezt itthon nem tehetné meg, és kész.
Erre a válasza: dehogynem!

Pedig úgy gondolom, amit méltósággal, nemesen London eltűr, azt Budapest már máshogy kezeli. Ugye, a különböző kultúrák. És egy ilyen kalandot nem tűrne.

A lány végre megsértődött.

Megkérdeztem tőle, hogy érezte-e már egy férfi szívverését a faszán keresztül, amikor az éppen benne parkol?

A királynőnek már nem volt kedve beszélgetni. Semmiről.

Tusé! – hát, mégis megtaláltam a gyenge pontját.
Végre.

Elrepült és nem láttam többet.

 

Címkék: brutál hetero

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr474345827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása