Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Szomszéd háztömb

2010.07.07. 10:03 | Kahli | 1 komment

Minden áldott nap őt néztem. Azt szerettem a legjobban, amikor a fürdőből visszatért, vizes haja a seggét verdeste…. Minden porcikájára emlékszem!

A szomszéd háztömbben laktam. Tudom, hogy érezte, ahogy csorgattam utána a nyálam. Tudom, hogy érezte, hogy a gondolatára verem ki a farkam.

Ahogy haza ért, vetkőzött. Előttem. Nekem! Tán még a bekapcsolt zenét is hallottam. Kívánatos, fitos kis teste, csinos csípője ringott néha egy-egy ritmusra. Ahogy a pinácskáját a világ elé tárta már kapott is fel egy törülközőt. Néha fél óra is eltelt, mire újra feltűnt. A sötét szobában vártam, hogy egy kis fénysugár érkezzen a túl oldalról. Mellbimbója égnek meredt szinte, amikor a nyitott ablakból a hideg levegő megérintette. Jól állt neki a libabőr. Miután becsukta az ablakot ledőlt az ágyra. Mindig így tesz. Ujjacskái dédelgették a csiklóját, néha-néha eltűntek a lyukban. Másik kezével a melleit dédelgette. Ilyenkor már keményen álltam, a nadrágomból előkandikált a szerszámom. Végig simítottam, lassan, minden egyes mozzanatot kiélvezve, elképzelve, ahogy belehatolok, ahogy a kis kezeivel magához húz.

Ajkai a vállait csókolgatták, ahogy feljebb emelte a csípőjét az ágyról mélyebben érezte az ujjait. Még pár pillanat, és vége a műsornak. Még pár pillanat és elmegyünk. Ujjaival megtekergeti a mellbimbóját, még egyszer-kétszer felemeli magát… Látom a kipirosodott arcát. Érzem a kiszaladt sóhajokat. Forró nedvemmel minden egyes alkalommal megöntözném!

Elernyedt végtagjai fáradtan pihentek le a puha ágyba. Ilyenek ezek a dolgos hétköznapok. Két-három perc elteltével felült, egy kendővel óvatosan megszárította felduzzadt szeméremajkait. Kedves kis inget, kislányos bugyit vett fel ezután.

Minden áldott nap őt néztem! Minden nap megdugtam volna.

 

Címkék: kukkolás hetero

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr22135246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szkoti 2010.07.28. 15:17:04

minden egyes nap... vágyakozó szmájli
mosollyel
süti beállítások módosítása