Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Olcsó bringa

2010.06.28. 08:20 | szexuális tévelygők | 47 komment

Nem vagyok szép. Na jó, kifejezetten csúnya se, de egyálatlán nem tetszem mindenkinek. Nem fordulnak utánam az utcán még a melósok sem. Csak néha.
Nem baj.
Tudom, hogy képes vagyok kéjt okozni és ez nekem elég.
Miért ne érhetné megrendítő, orgazmikus mámorélmény azt, aki a randábbak közé sorolandó?

Valamikor nagy kan lehetett, a többiek Ficsúrnak szólítják. Mielőtt még szétitta volna az arcát, bizonyosan jóképű, vonzó, daliás fériember volt. Olcsó poénjaival, cigidobálós-elkapós trükkjeivel szédíthette az éva vermuttól kipirult pofikájú lánykákat.
Most is ezt csinálja.
Csak én éva nektárja helyett a zwack féle elixírt döntögetem magamba, miközben jót szórakozok megkopott bohócjelmezén.
Nem is tetszem neki.
Ő se nekem.
Mégis összecsillog a szemünk. Mindkettőnkében van még valami parázsos mágnes. Tök jó.
Na virágszálam, ezt figyeld!
Valami fémvázra van építve a fogsora, vagy nem tudom, de ilyen drótszerű tákolmány tartja össze a porcelánhéjakat a szájában, amikkel most egy üveg sört készül kibontani.
Bassza meg, tegnap még esküszöm sikerült. Elhiszed, virágszálam?
El persze, jól van hagyjad már. Niki, nyisd már ki neki légyszi.
Jó nagyokat kortyol, feléig leissza.
Azt mondja fáj a háta. Öregszik. Semmi sem a régi már. Valószínűleg kissé letörte az attrakció kudarcba fulladása. Szegény. Egészen elsajnálom.
Megmasszírozzalak?
Erőteljesen belefúrom az öklömet a lapockái közé. Atyaég, hogy nyög. Tele van fáradt görccsel a teste.
Te virágszálam, nem baj, hogy áll a faszom?
Nem baj.
Hadd álljon.
A nyakát dörzsölöm a tenyeremmel. Tiszta szőr az egész. Úgy tűnik a fülét borotválja, mert szúr, ahogy morzsolgatom.
Csak jajongani, sóhajtozni tud. De jó neki. Nekem is.
Hirtelen felémfordul, belül drótos száját enyhén kitátja és az enyém felé nyújtogatja.
Finoman megnyalom a nyelve hegyét. Úgy magához szorít, hogy elakad a lélegzetem, rátapad a számra és vadul körözni kezd nyelvével a beszélőüregemben. Poshadt sör íze van.
Azon gondolkodom, hogy a nyelvét is borotválja-e vagy csak a lepedéktől ilyen érdes. Már mindenemet falja, hörögve lélegzi tele nyakamat, vállamat, az arcomat, már attól félek be fog kapni és lenyel egészben, hogy majd belülről szophassam.
Közben folyton beszél. Hogy ő már tíz éve nem is, meg, hogy neki ilyen még nem volt, meg, hogy ő amúgy a szőkéket szereti nem is érti, mi van vele.
Néha-néha visszalefetyelek a nyakába vagy a szája sarkába és az ingét gombolom kifelé. Baszki ez egy orángután. Belefúrom a fejem a mellkasába, csukott szemmel szagolom, mélyen beszívom az orromba megszeppentő, múltbéli, férfiszőr illatát. Most kezd el lüktetni a pinám.
Le akarja húzni a pólóm de nem hagyom. Érdekli is őt már, szerintem annyira bevadult, hogy egy betonbugyin keresztül is megbaszna.
Nem akarok dugni vele. Azt csak szerelemből szoktam de ez most asszem nem az.
Nem érti mit kéretem magam.
Kéreti a halál, csak olyan undorító vagy bazdmeg, hogy nem akarlak befogadni. Persze ezt nem osztom meg vele, nem vagyok bunkó egyáltalán.
Nem erőszakoskodik, csak kér. Vagyis inkább már könyörög.
Nem teheted ezt virágszálam. Ne csináld ezt velem.
Durván belenézek a szemébe. A meredező, éhes, kínlódó faszát látom benne. Kell nekem.
Letérdelek elé és kirángatom retkes alsógatyájából feladatomat. Reszketve elengedi magát, előre elalélva várja a jót.
Nem nyúl hozzám, fél, nehogy egy rossz mozdulattal megtörje odaadásomat. Csak liheg, lüktet és remeg egész lénye.
Elgyönyörködöm a megdöbbentő vastag emberhúsban. Mennyire él, mennyire mozog, mennyire akar. Már elő is bújt, itt van, engem vár. Csak engem.
Először cicázósan, csak épphogy ismerkedve meg-meg nyalintom, rendre felszisszen, ahogy nyelvem hozzáér brutális, golyó makkjához.
Siettetné már, hogy eltűnjön a farka a számban, seggét befeszítve tolja csípőjét előre. De még nem engedem. Csak lágyan bekapom, megszívom, aztán lassan, kicsit cuppantva kiengedem. És megint. Bekapom a farkát, megszívom, cuppantom, kiengedem. Hány napos mosdatlanságot tisztogathatok épp róla, nem tudom.
Végre kezdi a fasz átvenni a szám ízét, így már egyre kevésbé öklendeztető a folyamat.
Szopjál már!
Szólít fel könyörgőn és oly szelídnek tetszik ez a biztatás, hogy eldöntöm, nem kínozhatom tovább.
Rendesen megmarkolom a tövénél, és ráhúzom az arcomat. Benyelem ameddig csak bírom, nem nehéz, mert elég rövid a farka, most ez pont jó így. Már meg meri fogni a fejem, finom hevesen mutatva utat a kellő ritmushoz. Szoplak, szoplak, szoplak, mantrázom közben, hogy tényleg érezze, jót akarok neki. Egyre hangosabban nyög, szerintem a torka már biztos elélvezett és nem sok van hátra a geciáradatból sem, érzem, hogy egyre keményebb, annyira feszül az egész, hogy talán még a fejem is vele együtt fog robbanni.
De jó szopni, nyelni téged. De kegyetlen, szar, finom vagy. Biztos lehet egy csikló féle szerv a számban is, mert olyan kurva izgató ezt csinálni, hogy már olvad a hüvelyem, úgy érzem az egész testem ki fog folyni magamból a pinámon keresztül.
Az egyik hátsó fogamból le van törve, félek, nehogy megsértsem rettentő ütemesen szájamba baszó faszát, igyekszem nyelvemmel körülölelni és minél erősebb vákuumot varázsolni, hogy biztonságban belémlövelhessen.
Annyira szorítja a fejemet, hogy már bezsongulok de jól esik a figyelmesség, hogy nem húzza a hajamat egyáltalán. Faszául tud szopatni.
Fölnézek rá, látom kéjtől betorzult arcát, levegő bennszorul, aztán, mintha lelkét akarná fölhányi a Jóistenhez, akkorát nyög hangosan miközben ömlik a meleg, hányinger ízű, lüktető gecije a számba. Képtelen vagyok lenyelni basszameg, pedig úgy volna szép, mégse megy. Kedvesen visszaengedem az extázis aromájú váladékot, hagyom, hogy kicsorogjon pihegő farka mellett utat találva magának, a szám szélén.
Mohón nyalogatom még fáradt, puhuló pöcsét, kenegetem rajta nyelvemmel a gecit. Kicsit fölhajtom az ernyedéket és módszeresen megszeretgetem a heréit is, csókolózom velük. Egy utolsó, lágy-nedves, tocsakos puszit lehelek még szelíden nyugvó, kifacsart farkára.
Örülsz, mi?
Buborékos bonaquával picit meglocsolom ölét, papírzsebkendőket szedek elő táskámból és előtte kuporogva megtisztítom őt minden tüzes nyomtól, mielőtt még ragacsos keményre száradna rajta a szőrtenger.
Visszacsomogolok mindent oda, ahova való.

Nem vagyok szép. Tudom jól. Ez van, mit csináljak?

 

determina nightingale

 

Címkék: hetero szopás

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr1002115117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kultursznob 2010.06.28. 08:46:49

Uhh...ez brutál. Nem is tudom mit érzek...undort? Zavart? Nagyon jó írás, kellett már ez az új hang ide. Hátborzongató remekmű.

"De kegyetlen, szar, finom vagy."

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.28. 09:56:18

"Hátborzongató remekmű." az! igazából én se tudom mit is érzek így azután hogy elolvastam

Solcz · http://solcz.blog.hu/ 2010.06.28. 11:30:16

Szerintem ezt is az a gecinyelő buzi b@teman írta.

Johnny Mac 2010.06.28. 16:44:56

Olyan tényleg van, hogy egy nő a nem megfelelően tisztántartott ...-t is bekapja?

szolid_mercis 2010.06.28. 16:55:03

Johnny Mac:
ahogy vannak igénytelen pasik, úgy vannak igénytelen csajok is.

Ebben az esetben megtalálta a zsák a foltját.

schriftstellerin · http://boszimedal.blog.hu/ 2010.06.28. 16:55:19

Kurvára jól van megírva, de a tartalma, édesjézusatyaúristen, olyan taszító, hogy a fal adja a másikat! Én mondjuk egy finnyagép-borsószemkirálykisasszony vagyok, de könyörgök, mondjátok, hogy ez minden mérce szerint undorító! :)

Johnny Mac 2010.06.28. 17:06:16

megnyugodtam.

Ha már itt vagyunk, még egy kérdés: olvastam nemrég, hoyg egy világhírű fotós zaklatta tizenéves modelljeit. Egy konkrét esetben egy modell így emlékezett vissza: még kislányként a fotós elé tárta a ...-át. A kislány menekült, sírt, minden baja volt, teljesen kész volt.Végül mégis orálisan kielégítette.

Ezek szerint van olyan, hogy egy nő akarata ellenére úgy is leszop egy férfit, hogy valójában nem is akarja, nem is tetszik neki? Csak olyan előbb szabadul alapon....?

Stupidella 2010.06.28. 17:06:21

ez aztán naturális leírás! Borzongatva jó.

vasziljevics 2010.06.28. 17:09:59

a márki is idejött blogolni? :)

Rigghead 2010.06.28. 17:10:57

simán tök kiváncsi lennék egy hasonszőrű nöi teremtésre, pedig kurvajól nézek ki és jó arc is vagyok...csak egy perverz álalt

AzHofi 2010.06.28. 17:13:58

Hogy valaki ilyenek megírására pazarolja az idejét... jó sok lehet neki.

Art Mooney 2010.06.28. 17:25:10

ez nyilvan ugyanaz a repedtseggu, aki a megmondtamblogba es a markiblogba is tolja a semmit.

matrixer47 2010.06.28. 17:29:07

@supracoger: Hát ez kész. :D Olyan jót nevettem rajta, hogy jaj. :D

Reap that ass (törölt) 2010.06.28. 17:55:20

Ez mi undormány, pfujj, milyen nők vannak bassza meg...

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.06.28. 18:08:47

Legközelebb próbáld nővel megiratni az ilyen egyesszám elsőben megírt sztorikat, ha a mesélő nőnek adja ki magát!
(nő alatt valódi nőt értek, nem hermafroditát, meg hasonlókat! :DD )

PiszkosFreddy 2010.06.28. 18:35:53

Igazán jó,élvezetes írás,ebben a műfajban kimagasló,már-már hajnóczypéteres.
A finnyogóknak csak annyit:ez az élet kicsi...

izek81 2010.06.28. 18:56:05

ahogy a blogokon egyre több a hasonló írás, úgy válok immunissá az ilyen szövegekre... azért szerencsére az élet érdekesebb és összetettebb, mint ez a szöveg itt fent...

orczy tér 1. 2010.06.28. 18:58:38

Ha ilyen nő vagy,akkor megismernélek:))

petrof 2010.06.28. 18:58:51

miközben olvasom a bejegyzést, egy 40-es piás, szakadt, homeless párocskát láttam magam előtt, egy lepukkan büdös kocsma hátsó sarkában. Nyerőgépek villognak, büdös van...

Gusztustalanul perverz! De a legrosszabb nem ez, hanem hogy erre fölállt a farkam!
hányingerem van magamtól.. fúj:(

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.28. 19:04:10

ez tényleg állat. Jó, remek. És nagyon romlott!

Kytia 2010.06.28. 19:04:28

@Johnny Mac: "Ezek szerint van olyan, hogy egy nő akarata ellenére úgy is leszop egy férfit, hogy valójában nem is akarja, nem is tetszik neki? Csak olyan előbb szabadul alapon....?"

Igen, van.:( A történetedben szereplő tini biztosan ilyen nő lett. Ahogy még sok millióan.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.06.28. 19:09:44

Undorító... és? A sör meg keserű.

alien 2010.06.28. 19:12:07

ember ez nagyon ütős mint a piszkos havannai trilógia, írj könyvet, bármilyet

Kendaq Pendragon 2010.06.28. 19:17:57

@PiszkosFreddy:

Igen, de kár, hogy nem volt benne önmagát felgyújtó önkéntes, mint a Perzsiában.

A posthoz grat. A műfaj posztmoodernje.

late harvest 2010.06.28. 19:17:58

de Sade Marki is back???

Friedmann Juci 2010.06.28. 19:29:59

@late harvest: lószart. miért hiszi mindenki azt, hogy ez az... ?

dadan 2010.06.28. 19:39:14

Zseniáisan megírt szöveg, le a kalappal!

apuska · http://kocsma.blog.hu 2010.06.28. 19:44:28

Geciíz keveredik az Unicummal... Brrr... Kocsmárosné azt hiszi, mindennapos!

puffogónyúl 2010.06.28. 19:50:38

Ezt nő nem írhatta. Tudom.Én is így írtam volna meg, meg még jó páran igaz férfitársaim írói vénával?
Bár én nem ebben a stílusban . De ha teljesen naturálisan kellene , akkor így írnám. Nekem tetszett, de roppant gusztustalan.
Nem nő írta!

Pong 2010.06.28. 19:51:40

Le a kalappal. A buborékos bonaqua.

Hepciás 2010.06.28. 20:17:23

Jópofa. Gr. Szerintem nem is annyira hajnóczys, mint inkább fehér bélás.
Aztán, hogy a szerző örül-e a skatulyáknak, azt mér csak ő tudja.
Írhatta akár nő is. Teljesen mindegy.

Flood 2010.06.28. 23:48:49

Hát..ez kibaszott romantikus volt

vasziljevics 2010.06.28. 23:48:55

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: nyilván mindenki az etalonhoz viszonyít :)

Hűűűűűűjenő 2010.06.29. 08:23:33

Nem tudom, hogy férfi írta ezt a posztot, vagy nő. De döbbenetesen vettem tudomásul, hogy a történet kb. 80 % megtörtént velem is. Nálam csak az undorító részek maradtak ki. Nem volt koszos akivel együtt voltam, és nem undorodtam tőle. De élvezettel szoptam, ahogy ő is leírja. Ez számomra is egy nagy élvezet. És tudom, hogy nem vagyok férfi.:) Egyáltalán nem:)Egy két apróságban ütött csak el a történetünk.

SassyGurl 2010.06.29. 23:02:11

@Pöcs: @sebajtóbiás: szerintem sem nő írta, egy nő nem tud így írni...süt róla a férfi szemléletmód (bár ez csak az én szerény véleményem).
süti beállítások módosítása