Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Villon

2010.06.22. 08:28 | b@teman | 19 komment

Hazamegyek, lebaszom a táskám az ágy mellé, leülök, lehúzom a sliccem, előveszem a farkam és elkezdem verni.

Korábban meglazított nyakkendőmet egyre szorosabbra húzom.

De finom így.

Leveszem a zakómat, a nyakkendőből is kibújok.
A kendőre erősebb hurkot kötök és a nyakamba veszem, másik végét a kilincsre erősítem és letérdelek. Hangyányit előre dőlök, s mikor már elég erős a szorítás folytatom a maszturbálást.

Az oxigénhiánytól eufórikus állapotba jutok. Dobhártyám robbanásra készen, szemgolyóim a szétfröccsenés határán, a fejem vörös, a nyelvem töve kiég, az egész testem a kéj birtokában, agyamban üresség és üvegszilánkos káosz. Végre együtt érezhetek Villonnal:

"Egy jó öles kötéllel nyakamon,
Immáron seggem súlyát latolom."

Egy megkevert kártyapakli vagyok.

A tűzben gyönyörködő makk ász.

Az orgazmus frenetikus, óriási és hosszú percekig tart.
Végül leheveredem picit, közvetlenül a padlóra fröccsent ondó mellé.

Jó így.
 

Címkék: brutál maszturbálás

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr122100112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kultursznob 2010.06.22. 08:57:00

Csak nehogy úgy járj, mint David Carradine! :-)

we 2010.06.22. 22:05:08

Ha hazaérek lebaszom a táskámat az ágyra. Már teljesen kétségbe vagyok esve, mert több mint egy éve, hogy nővel voltam. Akkor is fizettem. Szerencsére itt az internet ahova a magamam ügyetlen fantáziátlan stílusomban leírhatom amit a velveten olvastam de úgy, hogy úgy tűnjön mintha már kipróbáltam volna. Egyébként nem merem megtenni, mert 4 évesen férenyeltem a kekszet és azóta nagyon félek a fulladástól. Egyébként se hordok nyakkendőt. Anyámmal élek. Jó így.

kuffeertz 2010.06.22. 22:16:28

kamu..
a nyakkendő pont nem jó ehhez a mutatványhoz
villon-fajta már igen
émmáncsak tudom :D

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.06.22. 22:29:07

Hazamegyek, lebaszom a táskám az ágy mellé, leülök, lehúzom a sliccem, előveszem a farkam és az asszony szájába adom :|

we 2010.06.22. 22:31:11

@Friedmann Juci [kreatívszajha]: na a te blogod is... zsák a foltját

brazileiro 2010.06.22. 22:47:07

Szerintem kamuzol. Nem tart percekig. :-)

Egyébként meg szerintem Faludyé a legjobb verzió:

Francia vagyok Páris városából,
mely lábam alatt a piszkos mélybe vész,
s most méterhosszan lógok egy nyárfaágról,
és nyakamon érzem, hogy seggem míly nehéz.

Michael Laudrup 2010.06.22. 22:47:17

Én nem hordalak el étterembe, és boldog lehetsz, hogyha egyszer egy évbe elviszlek moziba te liba, a film vége után meg indulhatsz haza, én meg megyek és intézem a dolgom, a spanokat sorba telefonon hívom, és elindulok az éjszakába, itt jön Miki Laudrup meg a banda puncira vadászva. És ha ma este nem sikerül semmi, a faszom meg áll, jó lesz az otthoni, belépek az ajtón reggel részegen, megkurlak téged, de rendesen!

Pöcsköszörű 2010.06.22. 23:06:09

ganxsta szájából kicsit hitelesebb volt -.-

Solcz · http://solcz.blog.hu/ 2010.06.22. 23:33:02

Felgyújtanálak, ha már lógsz egy ideje. Büdösebb nem leszel...

Tuck barát 2010.06.22. 23:34:44

Négysoros vers,
melyet Villon halálítélete szélére írt

Francia vagyok Párizs városából,
mely lábam alatt a piszkos mélybe vész,
s most méterhosszan lógok egy nyárfaágról,
és nyakamon érzem, hogy seggem míly nehéz.

(Faludy György fordítása)

kalap_ur169 2010.06.23. 02:46:45

@brazileiro:

Szerintem Illyés Gyuláé:

Francia vagyok, csak ez kellett,
Párizs szült (Ponthoise mellett);
Rőf kötél súgja majd fejemnek,
Hogy mi a súlya a fenekemnek.

(De ez a blog milyen rossz.)

Beiz (törölt) 2010.06.23. 08:59:04

A poszt-beli idézett Mészöly Dezső fordítása:

"Francia voltam – megbántam nagyon –
Párizs szült, ott, hol Pontoise vagyon.
Egy jó öles kötéllel nyakamon,
Immáron seggem súlyát latolom."

De az össze itt említett fordítás elmés.
Mind csak azt erősíti meg, hogy Villon egy zseni volt. :-)

late harvest 2010.06.28. 19:32:01

ÖSSZEFOGLALOM:

Szóval Villon is egész nap verte a brét. Magát közben kéjesen fojtogatva mint Carradine. Aki bele is hallt. Faludy nem ebbe halt bele,úgy mint Mészöly és Ilyés sem, de ez csak a véletlen műve!

SassyGurl 2010.06.29. 23:16:15

@kultursznob: nekem is pont ez volt az első gondolatom...:-)
süti beállítások módosítása