Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

bret. e. e.

2010.06.21. 08:34 | Firewalk | Szólj hozzá!

az érctermelő tárna mellett, ő sóhajtott, én nyögtem, de mindketten elhallgattunk, amikor felgyulladtak a fejünk felett a lámpák, szűk kis pinájában azonnal zsugorodni kezdett a pöcsöm, pedig amúgy is tágas egy nuna volt az, valósággal harangozni lehetett benne, aztán dübörögve elindult a sajtótájékoztató: a Ki volt Michael Jackson és Daróczi Dávid gyilkosa? c. rendezvény házigazdája kettő Barátok közt-ös picsa volt, de a fő műsorszám Damu Roland volt, aki váratlanul bukkant fel, görkorcsolyával a lábán, beszáguldott a közönség közé, közben valami magyaros csujogatót énekelve, de nem értettem a szövegét - a színpad felé tartott, ám hirtelen elvesztette az egyensúlyát és belezuhant a kihegyezett késekkel teli medencébe, pont a szülinapi torta mellé, a torta marcipános volt, és már mindenki nagyon nyalta hozzá a száját, hogy bárcsak harapná már, igen ám, de Damu lassan elkezdett feltápászkodni onnan és a testéből kiálló számtalan kés dacára mérgesen végignézett az egybegyűlteken, ahogy pásztázta tekintetével a döbbent és csalódott arcokat, egyszer csak megakadt rajtam a szeme, utolsó erejével elkezdett felém botladozni, ujját vádlón rám szegezve és azt sziszegte: „te...öltél...meg, miattad van...mindez...teee, kurafi…! el kell hagynom ezt a szép világot, mert úgy néztél, Roland most távozik...sajnos" - azzal összeesett és vége volt, nekem már nem jutott torta, egyszerre estek neki az emberek és tépték-marcangolták, ahol érték, ezután jött a kerekasztal beszélgetés, melynek az lett a konklúziója, hogy MJ és DD gyilkosa nem lehetett ugyanaz a személy... rég nem érdekelt, végighevertem a fűben és hagytam, hogy Anett újra életet leheljen az események hatására elcsüggedt ceruzámba, lovagolt egy kicsit rajtam, majd átrakta a műszert a fenekébe, ez végre elég szűk volt ahhoz, hogy élvezzem is, ám a pisaszex egész máshol várt rám, amikor Bódi Sylvi esten jártam, ahol az új bikinijét mutatta volna be, egy darabig nem történt semmi a kifutón – súlyos csúszás - csak a zene pörgött a kerge DJ keze nyomán, és a műsorvezető Gombos Edina zavartan próbálta húzni az időt: viccelődött, nevetgélt, hülyéskedett, de a közönség egyre türelmetlenebb volt - hiába: a fél óra késés az fél óra késés, nincs mese, valamit tenni kell, amikor már elkezdtek kifelé szállingózni a zsörtölődő emberek, Gombos elkezdett egyre hangosabban sziszegni a függöny mögé, hogy "Syliva, ne csináld ezt, már mindenki ideges, gyere ki de azonnal, szép vagy, hidd már el!" a válasz egy darabig valami fojtott suttogás volt, majd könnyes hüppögés, végül egyre fokozódó zokogás, és Sylvia magából kikelve üvölteni kezdett, hogy: NEM ÉRTED MEG TE BUTA SUNA, HOGY NEM BÍROK KIMENNI, MERT BEHUGYOZTAM A NADRÁGOMBA! TISZTA EGY MERŐ PISA VAGYOK, TE SZUTYOK LOTYÓ!!! erre mentem el, nem tudom a csajnak jó volt-e mindenesetre nem mondta, hogy „mongúz”

Címkék: mese brutál

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr492097224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása