Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

A folt !

2010.06.11. 06:29 | Firewalk | 1 komment

(rövid abszurd színdarab 1 felvonásban – szabad börleszk)

Első jelenet:
(Egy úr és egy drága bundát viselő, gazdag kishölgy áll a buszmegállóban)


Úr: Khm, elnézést, kisasszony, hogy megszólítom, de ondó van a kabátján…

Hölgy: Hogy micsoda? Hát, micsoda?? Mit hallottam? Ne játszadozzon az érzelmeimmel!

Úr: Igen, úgy látom, az. Minden bizonnyal és teljes meggyőződéssel, ondó…Jaj, ne kérdezzen többet!

Hölgy: Ismerjük egymást??

Úr: Nem én voltam!

Hölgy: Ne álljon már szóba velem. Csússzon innen!
Úr: (undorító bizalmassággal) Na, mi újság , Pöcikém! Erre császkál? Virraszt, vagy mi az Isten? Álljon rám a szája. Szundikázzunk ma együtt pajzánul. Pöcök! Pöcköm! Pöckös!
Hölgy: Elég ebből az „Ondós kabát” -históriából. Szerintem, maga rakta oda azt a gennyet. Lelépek!
Úr: Én meg! Szeleburdiskodjunk! Berzengjünk! Tudja, én igen szexuális ember vagyok. De egy vallomással tartozom az Önnek: én egy merő szex vagyok. Meredező szexférfi.
Hölgy: Én pedig hagyjon békén! Mindent utálok, ami szexférfi.
Úr: Akkor azt árulja már el nekem, ha lehet, hogy akkor mit szeret? Mi maga? Virág? Vagy moszat? Vagy piskótakeksz?

Hölgy: Az a gond, hogy én mindig roppantmód fel vagyok öltözve. Nem lehetünk egymáséi.
Úr: Üss meg!

Hölgy: Nem verekszem idegenekkel!

Úr: Tényleg látlak az ágyamon…Taposs meg!  Fuck!

Hölgy: Komolyan! Mekkora lehetetlen alakot még nem láttam! Hát, dögöljön már el tőlem.

Úr: Most miért ilyen? Van borom. Ezért gyere, puncikázzunk. Jami-jami!

Hölgy: Nem ragaszkodom a „Higénés” dolgokhoz, te békebeli inasfiú. Viszket a pinám és valami higénés szappant szeretnék. Vagy kúpot, ha van. Ilyen intimet, amit fel lehet dugni a picsámba.
Úr: Olyan fasz-alakúra teccik gondolni?
Hölgy: Aha. Vagyis a fasz tudja. Avagy?
Úr: Mondjuk itt az enyim. Akarod?
Hölgy: Jó ez, mond csak?
Úr: Ahazt meheghiszem! Pont az ilyen mosdatlan, savas punába ajánlja a szerző, nézze. Olvassa! Méltassa! Érezze az ízt!!
Hölgy: Jó’van, buzigyerek, elviszem. Mennyivel tartozom?
Úr: Semmivel, csak húzz már el.
Hölgy: BUZI!
Úr: HÚZZÁLINNEN!
 
- függöny –
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr712068016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kultursznob 2010.06.13. 19:04:59

Ez bizony kurvajó :-)

Még ilyet!!!! :)
süti beállítások módosítása