Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Választási kan-pány: nemzetközi szex-kitekintő

2010.06.07. 07:30 | Firewalk | Szólj hozzá!

- De ki vagy elégedve, Józsi te, tán baszodábú gyötté’? – hörgi mögöttem egy bajszos cigány, a kocsmába éppen belépő spanjának, aki piros mackónadrágot visel, lila atlétatrikóval és fehér gumiklumpával. Leülnek és hangosan beszélgetnek, nem értem miről. Nem kedvelem a romákat. Illetve, egyszer kedveltem egyet, igaz, csak rövid ideig. A szomszédba rendszeresen járt tojásért egy 21 éves cigánylány - nem volt primitív, sem harsány, mint fajtársai, egészen kulturáltan festett. Egy szép nap leszóltam neki az ablakból, csak úgy viccből, hogy két tojás nálam is van. Kíváncsi voltam, mit válaszol, válaszol-e egyáltalán. Rám emelte tekintetét, szikrázó fekete szemeit, majd azt vakkantotta:
- Előbb tán megfogdosnám, nem záp-é.

Na, több se kellett nekem, hamar rohantam le: „a mindenit, itt zsákolás lesz!”:
Ő már a kapu előtt állt. Beengedtem. Nem volt cifra, mint a többi romanő: farmer, kicsit kurvás, emelt sarkú csizma, meg egy olcsó fehér kínai ing, nevetséges, béna arab ornamentikával. Bekísértem és a konyhát javasoltam szextetthelynek. Szerencsére nem kérdezte, miért, mert akkor ki kellett volna találnom valamit – az igazság az volt, hogy előítéletes voltam: attól féltem, elcsór valamit. Imádom a karórákat és tekintélyes gyűjteményem van bentebb, az összértékük olyan sok, hogy le sem merem írni, tán el sem hinnétek. Hiába, roma rimám még nem volt. Na, a csajt kiszabadítom a borzalmas blúzából, és elkezdem nyalni-falni a csöcseit. Egy darabig nem látom az arcán annak nyomát, hogy élvezné. „Gumi roma lett”. Egyszer csak fogja magát, letéred, lehúzza a nadrágomat és rendesen lefurulyáz. A forró nyári napon jól esett végigfeküdni a hideg konyha kövön. Így dugtunk, ő lovagolt rajtam. Végre élet költözött belé, akkorákat sóhajtott, hogy azt hittem rohama van. Majd hirtelen szembe köpött („ajaj, ez nem jó jel, megátkozott egy cigánylány, elsorvadok!”). A puncogója elég szűk volt, pedig már biztos kipotyogtatott 2-3 gyereket. Talán gátmetszése volt, ami után megkérdezte az orvos, hogy milyen szűkre varrják vissza. Mert ha egy buta cigány suna azt akarja, hogy tágra hagyják, akkor a fasz harangozik benne. Ha szűkre, akkor jobban élvezheti a szexet. Ő okos volt: szűkre varratta – ha helyes az elméletem, és mégsem a természetes szépségnek köszönheti ezen tulajdonságát. Nem tudtam eldönteni, mert nem nézegettem én azt, hanem hamar beleköltöztettem a faszomat. Újra leköpött és kaparni kezdte a mellemet, mint valami fosni készülő macska. Végre elélvezett. Végre elélveztem. Fárasztó menet volt. Lekászálódott rólam, magára húzta a gönceit, fogta a tojásait és szó nélkül lelépett.

Hogy a témánál maradjunk, egyszer volt egy vietnámi nőm is… huhh, hogy azok miket tudnak, ki sem nézné belőlük az ember, amint mosolyogva próbálnak ócóc cipőt rásózni a gyanútlanra. „Majom mondja verébnek.” Ez a csaj gyönyörű és titokzatos volt. Egyedül szolgált a boltban. Magányosan baktatott haza. Szinte felháborított, hogy ennyire egyedül van. A sarkon volt egy iddogáló és egy szép nap, amikor megint láttam ugyanabban az időben, megszólítottam. Jól beszélte a nyelvet, azonnal megértette, amikor meghívtam egy italra. Nem volt már kislány, pedig 19-nek saccoltam. Valójában 27 volt, de ezek mindig olyan kortalannak tűnnek. Szóval felhívtam magamhoz. Kérdeztem tőle, hogy van-e palija? Mondja, hogy nincs. Erre én rögtön a tárgyra is térek: Szex? Szex? Erre ő azt kérdezi, mennyi? Azt hitte hímringyó vagyok. Többet nem veszem fel azt a Magnumos hawaii inget…legalábbis napszemüveggel nem hordom együtt. Mondom, hogy semennyi, szimpátia dugás lenne. Erre a csaj: „ó, yo zex, szeretlek!” és nevetett, csilingelve kacagott. Amikor kinyitottam a kaput, már úgy ágaskodott a répám, hogy féltem, meglátja a szembe szomszéd Süle néni.

A csajjal egymásnak estünk. Hogy miket tudnak ezek a vietnámi lányok! Az árgyélusát! A teringettét! Egyszer láttam egy perverz kínai filmet, ahol két leszbikus kínai picsa leokádta egymást. Hirtelen átfutott az agyamon, hogy mit szólna, ha a magyar konyha egyik remekével, pacallal hánynám le őt - ez többszörösen perverz volna, hiszen dupla gyomrot kapna! Ilyesmi nem volt, de kezdésnek kinyalta a seggem. Meglepő volt tőle. Nem tudom, lehet, hogy a szülőföldjén ezt így tanítják. A vietnámi tyúkok bizonyos tekintetben túlexponálják magukat, bár nem általánosíthatok, mert nekem csak egy volt. Aztán megkapta a faszomat és - nem hiszem el, ha nem látom – a seggemet markolva tövig nyomott engem a szájába. Én csak álltam, nem is kellet mozognom, húzogatta a valagam rendesen. Utána kicsit összezavarodott, mert vietnámiul mondott valamit, amit nem értettem. Amikor magyarul is megismételte, rájöttem, azt akarja, hogy lehugyozzam. „Inkább, mint hogy pacalt kelljen főznöm!” Bementünk a fürdőszobába, ő befeküdt a kádba, én pedig lebrunyáltam. Nagyon élvezte. Még a száját is eltátotta - oda is nyomtam egy tekintélyes sugarat. Végül a kád szélére támaszkodva basztunk, ő pedig visongva élvezett el, anyanyelvén káromkodva.
Nagy vonalakban ennyi.

Volt néger csajom is, de azzal teljesen rendhagyó volt minden, max annyiban egyezett a vietnámi csajjal, hogy neki is kifogástalan volt a mélytorok technikája…

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr872058000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása