Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Marionett

2010.05.31. 08:17 | b@teman | 4 komment

A számítógép előtt ülök, a farkam zsibbad, az asztalt és a klaviatúrát beborítja a meleg geci. Az ujjaim fájnak, a webkamerát két perce kapcsoltam ki. Egy ismeretlen huszonévessel maszturbáltam. Összekötött minket a világháló, összekötött minket a faszszagú magány.

Nem tudom, miért vagyok ilyen.

A nevére rá sem kérdeztem, a farka méretét természetesen tudom. Az arcát sem láttam, azt mondta szégyenlős. Azt mondta, nem akarja, hogy felismerjem az utcán. Ő is olyan, mint én.

Szerencsétlen féreg.

Nem tud leállni, mindig csak a baszáson jár az agya. Egy filmet sem tud végignézni anélkül, hogy ne jutna eszébe egy gőzölgő punci vagy egy mereven álló fasz. Egy könyvet sem tud elolvasni néhány közbeiktatott maszturbálás nélkül. Kicseszett személyiség. Beteg jellem, félelmekkel telve. Akárcsak én.

És nem tudom, miért vagyok ilyen.

Zsebkendőt keresek és komótosan letörlöm a spermát. Már beleette magát a kalviatúrába. Minden ragad, a „B” betűt alig lehet benyomni. Hónapok óta ilyen, de nincs kedvem kicserélni. Mi a fasznak vegyek újat? Hogy azt is összebasszam? A fitymám körül rettenetes fájdalmat érzek. Délután négy óra van, de már ötödjére spricceltem. Reggel a kádba, kétszer a tévé előtt egy ruhazsebkendőbe, egyszer ágyban fekve a tenyerembe és most az asztalra. Ez csak a mai nap mérlege. És még nincs vége.

Hetek óta ez megy.

Hozok egy kis jeget és a farkamhoz szorítom. Összezárt fogakkal élvezem a gyógyító hideget. Egyszer valaki azt mondta, hogy nem számít mit teszünk, míg eltudunk számolni a lelkiismeretünkkel.

Az én lelkiismeretem már régen elveszett. Úgy lőttem ki magamból, mint a forró spermiumot néhány perccel ezelőtt. Persze gyűlölöm magam. Mindig is gyűlöltem. A hormonok irányítanak. Nincs tudatom, nincs lelkem, nincs semmim, csak a testem elcseszett kémiai reakciói. A bábjuk vagyok. Egy örökké maszturbáló marionett.

És nem tudom miért.

Címkék: meleg maszturbálás

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr772043936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kultursznob 2010.05.31. 12:29:44

Most sajnáljalak vagy gyűlöljelek?

Latomus · http://latomus.blog.hu/ 2010.05.31. 17:47:40

Próbálj valami értelmes elfoglaltságot találni.
Az élet nem CSAK hormonokról és nedvekről szól, legalábbis a gondolkodó ember számára - nem.
Csak Te magad tudsz kikeveredni ebből, ha eléggé ismered önmagadat, és elég erős az akaratod.
Egy próbát megér, nemde?
Üdv. Lato

Foxhound 2010.06.01. 21:37:44

Túl sok benned a fájdalom.
süti beállítások módosítása