Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Hotel

2010.05.05. 08:16 | Kahli | 2 komment

A vérem hajt.

Lábaim halk dobbanása, szívem egyre hangosodó dübörgése, a nyugalomba eröltetett szuszogásom jelzi itt létem. A folyosó végén beszűrődő fények megmutatják a hotel szobák kényesen karcsú kilincseit. Fehér ajtók tömkelegei.... édes-puha ágyak milliárdjai.... elhaló sóhajok.... szoríts kéz!

Percekkel ezelőtt még vele voltam. Percekkel ezelőtt még azon kellett gondolkodnom, hogy hol vagyok, és ki az a kölyök mellettem. Durva haja az arcába tapadva, ruha rajta semmi, csak a lepedő takarta kényes porcikáját. Festői kép. Ki kell innen jutnom!

Ruháimat magamra kapkodtam, közben minden egyes részletet próbáltam visszaidézni magamba, tudni akartam, hogy vajon az én őrültségeim sora késztetett-e, vagy pedig csúnya vágyaknak lettem  áldozata?

A folyosón már édes mindegy volt. A szédelgésem, fejfájásom meg-megtorpantott, mozdulataim kicsúsztak irányításom alól. Már nem én voltam az a tántorgó. Én nem ilyen vagyok. Mindig tudom, hogy mit akarok. És mindig minden úgy is történik!

Dölyfösségem csitris hisztériába fulladt volna, ha nem hallom meg az ismerős férfi hangot. Szemeimmel próbáltam fürkészni a hang forrását mindhiába, de legalább arra emlékeztem volna, hogy kié is ez a lágy bariton. De semmi. Hasznavehetetlen szemétként gubbasztottam. 

Végül kinyílt egy ajtó. A messzeségben tőrként hatolt a villanyfény, amely kitolakodott a szürkeségbe. A fiú, aki mellett nemrég még meztelenül feküdtem kiélten, lépett ki fekete öltönyében. Teljesen másként hatott.  Már nem volt benne az a kölyök benyomás. Már szinte érett férfi volt, az olyasfajták közül akikért döglenek a nők.

Meglátott.  Kedves mosolyát rám villantotta. Lábaim erőre kaptak, tudatom tartást nyert. Feltérdeltem, és igyekeztem a vadászó nőiességem alkalmazni. Egyre jobban tisztázódott bennem, hogy már soha sem fogom megtudni, hogy mi történt-talán csak szóbeszédekből. Sebaj. Kezdjük elölről. Tegyük emlékezetessé!

Észrevette a játékos tüzet a szememben. Biztos lépései felém jelezték, hogy csatlakozni akar a gondolataimhoz, melyben a töménytelen-mámoros szerelem a főszereplő. Mellém érve leült a földre, hátát a falnak támasztva. Térdeim édesen hozzá értek. Tekintetünk egymáséiba fulladtak. Hmm... azok a kék szemek! Bőrébe, ruhájába a pipa dohány kellemes illata szívódott. 

Elégedetten ért hozzá a kezemhez. Szemeim lecsusszantak a hatalmas kezekre. Hosszú ujjak. Igazi művész kéz... talán két-három hónapot is ki tudnék mellette húzni úgy, hogy ne ábrándozzak másról. De mindketten emlékeznénk a másikra, hogy múzsái legyünk egymásnak.

Kezeimet lágyan magához húzta. Apró jelzés, hogy menjek. Megcsókoltam a szája szegletét, majd egymásba karolva a hotelszoba rideg biztonságába vetettük magunkat. 

S az ajtó halkan záródott.

Címkék: szerelem hetero kaland romantika

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr931975705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása