Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

A lány túl szép volt és túl fasiszta (2. rész)

2010.04.30. 08:07 | Firewalk | 2 komment

(Az előzményt itt olvashatod.)

A zászlót az ágyra terítettük és levetkőztettük egymást. Lia az ágyra feküdt és a kiürült borosüveget elkezdte felhelyezni a seggébe. A vastag résznél természetesen nem ment tovább… meg is ijedtem volna. Még így is sokkoló látvány volt, ahogy a palack nyaka eltűnt benne. Édesen elém táruló, bódító pinasága megvadított. Mintha a vagina felém kacsintott volna. Amikor kihúzta magából a jobb sorsra érdemes palackot, ledobta a padlóra és rám ripakodott.
- Paskold meg a puncust!
Az ágyra másztam, türelmetlenül követelőző, ágaskodó faszom a lábam között bólogatott. Elkezdtem paskolni a szőrös kis puncogót. Finoman, tenyérrel. Felpofoztam Punci nénit. De ő többet követelt:
- Add a zoknid a számba. Gyömöszöld a számba!
Azonnal engedelmeskedtem. Tudtam, hogy nem lesz valami kellemes érzés neki, mert már 2 napja rajtam volt. Lehet, hogy pont így szereti, érlelten.
Mivel még rajtam volt, lehúztam és Lia szájába tömtem. A lány fetrengett a kéjtől. Tovább pofozgattam a muffját. Amikor megunta, az arcomba köpte a zoknimat, majd nekem esett. Hátradöntött az ágyon, és lovagló ülésben rám telepedett.
- Nyomj análba! - mondja (onálnak ejti) én pedig beirányozom neki a dákót. Mivel elsőre nem sikerül, ő segít beilleszteni magába.
Most sem tökéletes. A vágy elvakította józanságunk.

Aki az análszex gyakorlója, az tudja, hogy vagy síkosító, vagy gumi kell a zökkenőmentes munkához. Mivel csak gumi volt nálam, azt varázsoltam magamra. Egy kis pauza után menetrendszerűen döcögött tovább a vonat.
Amikor jeleztem neki, hogy rögvest elélvezek. Lepattant rólam és bekapta a fütyköst. Direkt nem szóltam neki, hadd menjen csak a szájába – egy ilyen lány nem veszi zokon, sőt!
Bele is ment. Annyira tetszett, hogy majd’ megháborodtam. Nem sokan engedik ezt. Lia nem nyelte le, felfújt pocok arccal felmászott rám és az arcomba köpte annak meglehetősen vegyes tartalmát.
Nem volt undorító. Jobban megijedtem, amikor Lia az arcomba ült. A helyes, sápadt kis valag lassan közeledett felém, amiből azt a következtetést vontam le, hogy konkrét leszállópályát keres a seggűrhajó. Igen, a cél az orrom volt. Finoman beleült az orromba és rázta magát rajta. Megkért, hogy ujjazzam közben – így akar elélvezni. Az orgazmus nem is várat magára sokat, Lia óbégatva adja át egész testét a mindent elsöprő kéjnek. Kitört a Pinatubó vulkán! A neveletlen szuka búcsúzóul arcon fingott.
Lezuhanyoztunk, majd visszafeküdtünk az ágyra, rá a gecis náci zászlóra. A nyitott ablakon verőfény zuhant a padlóra, az ágyra és ránk is.

Lia elmesélte, hogy nagyon sokat ír.
- Írtam egy jó regény: egy náci lányról szól, akinek egy olyan betegsége lesz, amitől csak mások szemében létezik. Csak akkor van, ha mások is látják őt. Nagyon jó.
- Elküldtem néhány kiadónak, de válaszra se méltattak. Bennfentes zsidó köcsögök: aki nincs rajta a listán, labdába se rúghat. Pedig pályázaton is nyertem vele. Van benne egy jelenet, amikor egy orosz katona azt kéri Elsie nevű barátnőjétől, hogy szex előtt ne tisztálkodjon. Büdös kis testét aztán brutálisan megbecsteleníti a pajtában, az aktust pedig három ló kukkolja végig. Elsie-nek volt még egy fura szokása: apró üvegcsékbe spermákat gyűjtött – ha összegyűlt egy adott mennyiség, belesütötte a diós kalácsba és felszolgálta a minta tulajdonosának, aki gyanútlanul megette.

Hirtelen elegem lett Liából, a regényéből és a zászlójából. Magamra kapkodtam a gönceimet és távozni készültem. Ő nem marasztalt, sőt:
- Viszlát, nagyfiú, találkozunk Budapesten!
- Úgy lesz – feleltem, pedig nem akartam többé látni.
Kiléptem az ajtón, ki a hülye kis panzióból…
Lia minden folyadékot kiszívott belőlem, ezért vettem egy üveg Punica nevű italt – vajon mért nem lehet ezt nálunk kapni??
 

Címkék: hetero szopás anál

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr561963555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.04.30. 11:59:54

A Punica egy nagyon finom gyümölcslé, ittam is nem is keveset. Olyasmi mint nálunk a Kubu. Hasonló üvegben is van.
süti beállítások módosítása