Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Ki a kicsit nem becsüli…

2010.04.20. 10:21 | szexuális tévelygők | 9 komment

Átlagos mackónak mondanám magam, már ha lenne ilyen fogalom, hogy „átlagos mackó”. Néha úgy érzem, minden egészséges, húsevő férfi az én testfelépítésem felé tart. Bár a kilók tekintve három számjegyről beszélünk, vannak olyan tulajdonságok, amelyekről nem mi tehetünk. Van, ami adott. Kész, slussz, nem lehet rajta változtatni, csak ha tele vagy pénzzel és átszabatod magad.

Nekem nincsenek felesleges millióim és átszabatni sem kívánom magam. Alig vagyok magasabb százhetvennyolc centinél, versenysúlyom száztizenöt körül mozog. Nem vagyok egy metroszexuális pöcs, csak az arcomat borotválom, és a hátam is természetesen szőrös. Ez van, ezt kell szeretni. A farkam? Hát az egészen picike, de húszéves koromra megtanultam nyalni, így ez sem izgat már különösképpen. Kb. tizenkét centi állva, azt hiszem kölyökkorom óta ugyanekkora. Egyébként ékes példája vagyok annak a sztereotípiának, miszerint a kövér férfiaknak kicsi a farkuk, bár én tudom, hogy ez nyilvánvalóan nincs mindig így. Egyik haverom üti a száznegyvenet és huszonnégy centis lószerszámot cipel magával.

Na de álljon itt egy rövidke történet kis szerszámom nagy kalandjáról.

Munkahelyemen összejöttem egy lánnyal. Klasszikus sztori: összenézések, e-mailek, kávé, mozi, majd jött az ágy. Nem vagyok valami gátlásos fazon, imádom a szex minden formáját. Ami azt illeti, imádom a nőket is, legyen az madárvékony vagy olyan, mint egy elefánt. Kolléganőmön volt mit fogni szerencsére, de még nem érte el a pufi kategóriát sem. Szóval fekszünk az ágyban, csókolózunk, és elkezdünk nyúlkálni egymás alsóneműjében. Megmarkolja a farkamat és kérdőn rám néz.

Hát igen. Itt szokott jönni a kicsi, de játékos poén. Már a nyelvemen volt, amikor láttam rajta, hogy kuncoghatnékja támadt. „Na, majd adok én neked” – gondoltam magamban és őrült erővel ugrottam neki. Kezdetnek úgy kinyaltam a borotvált punciját, hogy zengett az egész épület a visításától. Kevesen ismerik az ujjazós-nyalás technikát: mutatóujj a vaginában, kisujj a popsiban, nyelv a csiklón játszik. Ettől mindenki megőrül, azt hiszem nincs kivétel.

Mikor elment fölkaptam és négykézlábra állítottam. Hátulról közelítettem, s kutyapózban nyomtuk. Kisfarkúak talán már rájöttek: hátulról minden méretű fasszal csodát lehet tenni.

Egész éjszaka keféltünk, egymást követték az orgazmusok. Azt hiszem egy újabb hölgyet sikerült ráébresztenem arra a szörnyű klisére, miszerint nem a méret a lényeg.

m@cika

Címkék: fasz hetero kutyapóz

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr511936556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_petya 2010.04.21. 16:20:32

Nem a méret a lényeg, kivéve, ha kicsi :D

iBKV 2010.04.21. 18:59:37

De nem minden hölgyet tudsz ráébreszteni, mert valakinek nem elegendő.. Ez van... Szerencséd volt, tisztelem a kitartásod, hogy nem adtad fel és nem dobtad be a törölközőt. Bár a 24-es doronggal rendelkezőőtől megkérdezném, hogy voltál már tövig nőben? Szar lehet...De a kicsi is...

BaT2 2010.04.29. 11:10:58

Már csak kötözködésnek: egyből hagyta, hogy kisujj a popsiban? Mármint ha a többit rendesen műveled :)
Nekem erre a részre mindig csak az ideges odébbrángás volt a válasz, viszont a többit szereti.

Seth Gecko 2010.04.29. 14:58:06

Ez az, csak így tovább! :)
Kitartással és humorérzékkel a sztereotípiák ellen!

Kezet fognék veled, arc vagy!

Mondjuk én pont ellenkezőleg alakultam alkat terén, mert 183/65 vagyok, de itt meg a kigyúrt agyatlanokkal szemben kell bizonyítani...

bocosk 2010.04.30. 00:12:07

való igaz; a nagy farokkal megáldott férfiaknál sokszor észrevettem, hogy a technikára nem sokat adnak... sokan úgy vannak vele: "hm, nagy a farkam, ennyi elég is..."
viszont akiknek kisebb, általában próbálnak kompenzálni. nekem maga a szex mindig jobb volt azokkal, akiknek kisebb...
persze, nem lehet általánosítani...
süti beállítások módosítása