Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[about us]

„Miattuk kötelező felszerelés valamennyi baleseti sebészeten a gyémánthegyű fúró. Lyukat ütni a pezsgős-, sörös-, kólásüvegek vastag alján. A nyomást csökkenteni. Ezek vonszolják be magukat az éjjeli ügyeletre azzal, hogy megcsúsztak a konyhapadlón, és alájuk került cukkini, teatojás, barbibaba, biliárdgolyó, villanyégő, kóbor hörcsög. Lásd még: biliárddákó. Lásd még: tengerimalac.” - Chuck Palahniuk

[felhívás keringőre]

Van egy szaftos kalandod?Beszélj róla! anonimsex@indamail.hu

[cinkék]

anál (8) brutál (13) duci (2) fasz (4) hetero (25) kaland (21) kommentből (1) kukkolás (1) kutyapóz (2) maszturbálás (4) meleg (7) mese (15) műfasz (1) nyalás (2) pszicho (2) punci (8) romantika (7) segg (4) szerelem (6) szopás (17) terápia (2) zene (1)

[blabla]

Ecce homo

2010.05.13. 08:14 | b@teman | 4 komment

Letolja a nadrágját és itt áll előttem pőrén. Húsos testén pont jó arányban szőrszál: nem túlzó, de nem is kevés. Apró farkát körbeborotválta.

Zacskója akkora, mint egy hétévesé.

A farka pici és puha, a fitymája barnán gyűrődik a hegyén. Olyan aprócska, hogy bár nem mered az izgatottságtól, egészen pici létére is előre néz, ahelyett, hogy lógna.

Édes.

Közelebb sétál, minden lépéstől hájszerűen remeg a kuki előttem. Csípőjét előre tolja. Érzem a faszszagot. Savanykás, hideg fasz illat.

Nem vagyok buzi, de ezt meg kell csókolnom.

Óvatosan a számba veszem az egészet és a nyelvemmel körkörösen nyalogatom. Érzem, ahogy nő a számban, gazdája nyög egy óriásit. Fél perc sem telik el, és teljes popmájában mered előttem a csupasz farok. Körülbelül tizenhárom centi lehet, vastagsága három-négy centi. Ahogy fölállt a fityma félig hátrahúzódott, szabadjára engedve a makk apró szájacskáját.

Újra a számba veszem, ő meg elkezdi ringatni a csípőjét. Eléggé irritáló ahogy a torkomon érzem a fütyijét, de valamiért izgat is a dolog. Hatalmas cuppanással kihúzom a számból és annyit mondok: „szólj, ha jön!”

Csak bólint.

Teljesen hátrahúzom a bőrt a faszán és bekapom a makkját. A nyelvemmel körbetáncolom, közben nagyokat szívok rajta. Élvezi. Letérdelek elé és úgy folytatom a műveletet, közben maszturbálok, de csak óvatosan el ne durranjak. Attól félek, ha elélvezek idő előtt, szétverem ennek a dagadt buzinak a fejét.

Megfogja a fejem és szopat. Dühít, hogy ilyen helyzetbe hoztam magam. Tessék, nézzetek meg! Itt térdelek egy maci előtt és furulyázok neki. És bassza meg, áll a farkam közben, amin néha nagyokat húzok! Ez lennék én.

Ecce homo.

Ha végzünk lesz egy kis lelkiismeret furdalásom, néhány nap és túlteszem magam rajta. Egy hétre rá erre az emlékre maszturbálok, majd szembeköpöm a tükörképem. Egyre hangosabban nyögdécsel, mély, bariton férfihang. Elkezd lüktetni a farka, a golyói följebb szambáznak néhány millit. Kértem, hogy szóljon, de meggondolom magam.

Ha már lúd, akkor legyen kövér.

Meleg geci spriccel a nyelvemre. Háromszor. Húzok magamon két nagyobbat és én is csatlakozom. A földre köpöm a számba került spermiumot.

Némán felöltözünk. Arra kérem, hogy ne mondjon egy szót sem, csak húzzon el a faszba.

Bőgni akarok, de nem jön könny, csak nyál és takony.

Címkék: meleg szopás duci

A bejegyzés trackback címe:

https://sexualaddiction.blog.hu/api/trackback/id/tr181999095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnifique42 2010.05.13. 13:19:43

nem értem, miért kell ezen bőgni. ha ezt élvezed, akkor fogadd el. ez nem 1-2 perc, de megéri végiggondolni. utána már élvezni fogod.

kultursznob 2010.05.13. 13:26:09

@magnifique42: Ahogy olvasgatom itt a többi bejegyzést, szerintem a bőgés nem a "melegség"-nek szól, sokkal inkább ennek a tárgyiasított, kihasznált (kihasználó) életvitelnek.

Társadalomkritika?
ÁÁáhhh...franc sem tudja. Ne akarjunk nagyot mondani.

Archenemy 2010.05.22. 02:50:06

"Nem vagyok buzi, de ezt meg kell csókolnom."

Itt van egy hasonló írás, nem én írtam, de ugyanilyen témákat boncolgat, hogy csak azért, mert fiú létedre más fiúkkal dugsz, még nem vagy meleg!

bthebest.blog.hu/2010/02/26/amikor_kiprobaltam_a_melegseget
süti beállítások módosítása